איפור כלות וייעוץ איפור אישי

524719957 גלי צוער רון מאפרת ראשית בהפקות מובילות גלי צוער-רון מאפרת מקצועית בעלת נסיון של 19 שנה בתעשיית האופנה הבידור והמדיה. המאפרת הראשית של תוכניות הטלויזיה המובילות בארץ (“שמש”,”לא נפסיק לשיר”, “כוכב נולד”, “השיר שלנו”, “דני הוליווד”,”הנפילים” ועוד ועוד…), מנחת סדנאות איפור ותדמית ומומחית באיפור כלות ואירועים. כמו כן, גלי הינה יזמית והבעלים של אתר האיפור האמריקאי makeupportal.com, שהינו אתר הדרכת איפור הגדול מסוגו וכולל קורס איפור, מערכת ייעוץ איפור אישי, יועץ התאמת איפור, מאמרים ומראות איפור.
במהלך הקריירה המקצועית רבת השנים, עבדה גלי עם מאות שחקנים, דוגמניות וידוענים רבים וצברה ניסיון ייחודי בתכנון, יצירה והתאמת מראות איפור הן למבנה הפנים של המאופרת והן לתנאים הייחודיים של כל אירוע (המקום, הבגד, התאורה, הסגנון והמסר אותו נדרש להעביר במראה).
כבעלת אתר איפור מוביל, מעודכנת גלי בכל הטרנדים ומראות האיפור בארץ ובחו”ל וכן במוצרים וכלי האיפור החדישים ביותר של מגוון חברות האיפור.
הידע והנסיון של גלי מובאים לידי ביטוי ביצירת מראה איפור מושלם!, איפור שיתאים ויחמיא למבנה פנייך הייחודי, ידגיש את יופייך ויטשטש פגמים, יתאים לסוג האירוע, המקום, הבגד, השיער, התאורה ויעביר את המסר אותו את מעוניינת להעביר (טבעי, קלאסי, סקסי…).
על מנת שהאיפור ישרוד לאורך כל האירוע ויצטלם היטב, משתמשת גלי במוצרים וחומרי האיפור המקצועיים והאיכותיים ביותר, תוך שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר.
לנוחיותך גלי תגיע לאפר אותך בכל מקום שבו תבחרי.

טלפון: 524719957
אתר: http://makeupportal.com

איפור מקצועי ע”י ליאת רוקח

973000000000 איפור מקצועי ע”י ליאת רוקח איפור מקצועי ע”י המאפרת המקצועית ליאת רוקח: סדנאות איפור לנערות, סדנת איפור אישית איפור כלות, איפור ערב, איפור להפקות

Read More »

מירי דוק – מאפרת מקצועית

050-6360003 מירי דוק – מאפרת מקצועית אומנית האיפור מירי דוק. מירי היא מהמאפרות המקצועיות בארץ כיום, בעלת סגנון איפור ייחודי המתאפיין בקו נקי, צעיר ועדכני.

Read More »

מאפרת מקצועית

054-4459105 יעקובי דלית מאפרת כלות ומלוות, ואיפור ערב כיום, אני זוכה לשלב בין שתי האהבות הגדולות שלי – איפור וטיפולי מסז’ / רפלקסולוגיה . את לימודי האיפור סיימתי

Read More »

פליקס שטיין – איפור

774142007 המאפר פליקס שטיין. פליקס שטיין הוא בעל בית ספר לאיפור מקצועי, ניתן להתרשם מעבודותיו ועבודות תלמידיו איפור | איפור מקצועי | קורס איפור. איפור

Read More »

ירין שחף- בתי ספר לאיפור, איפור במה

5226789 03 ירין שחף ביהס הגבוה למקצועות האיפור עיסוקה העיקרי של החברה הוא הכשרת מאפרים מקצועיים בתחומי האיפור השונים, איפור אירוע, איפור אומנותי, איפור אופנה

Read More »