אחרי הצעת נישואין מרגשת ביותר, יתכן ואת עדיין לא מעקלת ואת בהיי, המון אושר סביבך ולא מפסיקים לומר לך איחולי מזל טוב שונים. אם אתם אוהבים לפרסם ודאי כבר הספקתם לשנות כבר סטטוס ל”מאורסים” וכל העולם יודע כולל הקרובים. הגיע השלב כעת שבו צריך לתכנן את האירוע הגדול שלכם.
אל דאגה, כולם עוברים את זה באיזשהו שלב בחיים ולכן לא צריך להיות בלחץ, תשארו רגועים ואנו נעניק לכם טיפים מסודרים צעדים נכונים כיצד לתכנן את החתונה.

 

לפני הכל, חשוב מאוד שתדעו:

 

מתחתנים יש רק זוג, ולכן הכלה לא היחידה שתהיה מעורבת בארגון החתונה, את ככלה צריכה עזרה ואל תתביישי לבקש מחברה קרובה, משפחה ובן זוג כמובן.

 

תקופת ארגון החתונה היא מלחיצה מאוד, חשוב שתתנקו גם מהארגון החתונה ותקחו חופש, איזה ערב רומנטי ביחד, חופשה קטנה, ללכת לספא ומשהו שיגרום לכם להוריד גם את הלחץ ואת המתח. מבלי לשוחח על החתונה, חשוב שבאמת תהיו רגועים.

 

מה התקציב שלכם לחתונה? על מנת למנוע מצבים לא נעימים בקטע הכלכלי למשל: כיסוי החתונה. חשוב מאוד שתבדקו את מסגרת התקציב שלכם, קחו לכם ערב או יום אחד פנוי ובדקו ותחשבו, חובה להתחיל בזה בחישוב בתקציב, התקציב צריך לכלול את כל ההון שיש ברשותכם. היעזרו בהורים בעת הצורך.
אל תבנו על מתנות האורחים, כי הם לא יכסו את החתונה שלכם, חשוב שתעשו רשימה ושלא תפספסו שום פרט גם את הדברים הקטנים כגון: עיצוב העולם, תשלום עבור מערכת ההגברה. כמו כן זכרו לא לתת את כל התשלום וכי נהוג לתת סכום מסויים מראש, ולאחר מכן בסוף את שאר התשלום הסופי.

קביעת מועד החתונה: החליטו על התקופה הכי מתאימה, מבחינת הכל גם הדברים האישיים שלכם וגם אחרים (מבחני אוניברסטיה וכדומה) התייעצו עם ההורים, חשוב מאוד שזה יהיה מותאם מראש גם עם אורחים וקרובי המשפחה המגיעים מחו”ל.

מוזמנים: תישבו יחד עם ההורים ותבצעו יחד איתם את רשימת המוזמנים הראשונה, תוך כדי דמיון ותכנון את גודל האירוע אותו אתם רוצים לעשות, תתחילו לאסוף מספרי טלפון וכתובות לשליחת ההזמנה, ותחשבו על גודל האירוע שלכם.

מקום: לאחר שחשבתם באיזה עונה תרצו להתחתן, וכמות המוזמנים הגיע הזמן לחשוב על מקום, היכן תרצו לעשות את החתונה? אולם? גן? אתם יכולים להיכנס לאתרי אינטרנט של אולמות וגנים הללו ולהתרשם לפני כן ולעשות את השיקולים שלכם.
לאירוע בקיץ מומלץ לסגור תאריך כחצי שנה מראש, ואילו בחורף בין חודשיים לארבע.
בדקו אם המקום מספר שירותי תאורה, ואם ברצונכם להוסיף, התחילו לחפש את הספק המתאים.

קייטרינג: ברוב האולמות יש שירותי קייטרינג, ויש אולמות שמאפשרים להביא קייטרינג חיצוני, חובה לערוך טעימות לפני על מנת לא לגלות שהמאכלים השונים אינם בטיב הטעם שלכם ושל אורחים שלכם. חשבו על רגישות האורחים שלכם כגון (צמחוניים, סוכרתיים, רגישים לגלוטן וחולי צליאק ועוד). ושתפו את המנהלי הקייטרינג על ההעדפות השונים שלכם בתחום האוכל. האם יש ילדים בין המוזמנים? אם כן מומלץ להסדיר גם מנות ילדים בנוסף.

זה הזמן גם להשקיע בעצמם: זה הזמן להתחיל, אתם רוצים להגיע לחתונה גם יפים וזוהרים? בריאות גם היא מאוד חשובה לגופינו ובריאותינו. תתחילו לאכול בריא ואתם יכולים להיפגש עם דיאטנית של קופת החולים. תבחרו לכם פעילות גופנית מועדפת עליכם לחיטוב: תרשמו לחדר כושר, שיעורי אירובי, שחיה, רציה מה שאתם הכי אוהבים והתמידו. תלכו לקוסטיקאית, הסירו שיער בלייזר, הלבינו שיניים, טיפול פנים, הסירו משקפיים בלייזר ועוד.