עופר שף – שף פרטי

03-9504078 עופר השף – שף ויועץ קולינארי מומחה במופעי בישול, סדנאות בישול, ועוד… עופר שף, שף פרטי, עוסק בחוויה הקולינארית על כל פניה.
עופר שף מציע מופעי שף חווייתיים המשלבים בידור והנאה יחד עם מאכלי גורמה, סדנאות בישול ללימוד סודות הבישול במסגרת פרטית או כחלק מארגון, ליווי קולינארי של אירועים רבי משתתפים כגון ימי הולדת, מסיבות רווקים/ות, חנוכת בית, בר/בת מצווה, ערבי חברה וכו’, ליווי אירועים אינטימיים עם שף עד הבית בבית הלקוח בחיק הטבע וכדומה.
השף
עופר שף בניהולו של עופר נוימן – שף ויועץ קולינארי, חבר באיגוד השפים הישראלי, בוגר בית הספר הולידיי אין ובעל ניסיון של כ-10 שנים בתחום הקולינארי הכולל, בין היתר, השתלמות בנורמנדי ובישול במסעדות יוקרה כגון רושפלד ופרנצ’סקה ולצד שפים נודעים.
עופר בחר לקחת את אהבתו לשמח את הבריות וכישרונו הקולינארי ולהביאם ישירות אל מול הקהל במופעי שף עד הבית חווייתיים ומרתקים של צחוק, הנאה ואוכל נפלא אשר לא ישכחו במהרה.
לעופר ניסיון רב בהופעות בישול חוויתי מול קהל ואלפי לקוחות שנהנו, שבעו והתמכרו לחן שלו ולבישולו האנין.
בסיום האירוע תשארו עם טעם מתוק בפה ובית נקי ומסודר כמו שהיה לפני כן.
החזון שלנו
להוביל את ענף הבישול החוויתי בישראל תוך מתן מענה איכותי ומקצועי לצרכים השונים של קהל לקוחותינו.
מטרות החברה
לגרום לקהל לקוחותינו עונג והנאה בזמן המופעים החווייתיים תוך הקפדה על איכות המזון עד לפרט האחרון.
לימוד רזי הבישול הקולינארי והעשרת עולמם של המשתתפים במופעי או סדנאות בישול.

טלפון: 03-9504078
אתר: http://www.offerchef.co.il

עוגיות לחינה

08-8680570 כל העוגיות מיוצרות בעבודת יד-טקס החינה הינו מסיבת האירוסין המסורתית, של בני עדות המזרח. מאפייני הטקס העיקריים הם תלבושות ססגוניות, מוסיקת עם, טקס החינה

Read More »

קייטרינג ,מזון מהיר,בר קפה

050-2707070 אירועי חברות, אירועים פרטיים, הפקת אירועים חברת “קייטרינג אנגלר” הוקמה בשנת 1999 על ידי אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בתחום המזון והמשקאות. במרוצת

Read More »