קייטרינג קסם הקרמל – עושים לכם אירוע

בחירת חברת קייטרינג אשר תסעיד את אורחנו באירוע אינה עניין פשוט וכחלק מכך, ישנה חשיבות לשים דגש על מספר פרמטרים שונים בעת בחירת החברה.
השלב הראשון יהיה כמובן העיון בתפריט, ככל שהתפריט יהיה עשיר ומגוון יותר, כך תהיה לנו אפשרות לתת מענה על טעמם הקולינארי של יותר אורחים.
במקרים מסוימים נחפש תפריט בקונספט מסוים כגון תפריט חלבי או תפריט המבוסס על המטבח האסייתי, פרמטר זה יסייע בצמצום חברות הקייטרינג הרלוונטיות עבורנו.

אך התפריט לבדו וטעימת המנות לא יהווה כפרמטר היחיד לבחירת חברת הקייטרינג, פרמטרים נוספים ולעיתים חשובים לא פחות עליהם נשים דגש יהיו: צורת ההגשה של המנות, טיב השירות ורמת האדיבות של עובדי הקייטרינג, מקצועיות, מחירים, זמינות ועוד מגוון פרמטרים אשר בסופו של דבר יסייעו בבחירת חברת הקייטרינג המתאימה ביותר.

בקייטרינג קסם הקרמל בהנהלת ניר ארביב, שמים דגש על כל הפרטים המסייעים להתאים תפריט מתאים עבור כל לקוח ועבור כל סוג אירוע – זה מתחיל כמובן בתפריט המגוון והעשיר הכולל מגוון רחב של מנות לבחירה – מנות פתיחה מגרות ומרעננות, מנות ראשונות ייחודיות וקסומות, מנות עיקריות טעימות ומשביעות וכמובן, הגרנד פינלה, קינוחים מושקעים וטעימים אשר יאפשרו לאורחים לסיים אירוע מוצלח עם טעם מתוק בפה.
לצד המאכלים המגוונים והטעימים, מקפידים בקייטרינג קסם הקרמל גם על צורת ההגשה ומאפשרים לאורחים ליהנות ממנות מעוצבות, צבעוניות ומגרות שאי אפשר לעמוד בפניהן. גם טיב השירות והיחס מקבל יחס מיוחד בקייטרינג קסם הקרמל והאורחים ייהנו משירות אדיב ונעים של מלצרים מוקפדים ואדיבים אשר ישרתו אותם עם חיוך.

לפרטים נוספים:
http://www.caramel.co.il

טלפון: 09-9580591
כתובת: רח' משכית 22, הרצליה פיתוח.

קייטרינג הילולה

קייטרינג הילולה הוקם בשילוב מטבח ותיק עם שנים רבות של ניסיון על מנת להעניק ללקוחותינו את האוכל האיכותי שיש ולהפוך כל אירוע לחוויה בלתי רגילה

Read More »

טיפול טוב – יואב ניומן

טיפול רגשי חוויתי מאפשר מפגש אמיץ וישיר עם הקושי. ניגע בנפש ברגישות והקשבה כדי למצוא פתרון, גם כשנדמה שאין מוצא. קשה לעשות את הבחירה “ללכת

Read More »

אקספלורר

אקספלורר היא רשת מטיילים שמספקת מידע ודיווחים מהשטח למטייל בארץ ובעולם. אקספלורר מציעה מגוון שירותים לטיול: טיסות, מלונות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, טוס וסע, השכרת

Read More »